wtorek, 26 lutego 2013

CANDY

Oto pierwsze nowości. Kopertówka.
Soczyste, bandyckie kolory! Rozgrzewają, w oczekiwaniu na pierwsze oznaki wiosny.
Mała, mieszcząca to co potrzebne - puder, pomadkę, chusteczki, telefon. 
Na pewno dla tych pań, które mają bardzo dobrą pamięć... Ja należę do gatunku roztrzepanych, na pewno zapomniałabym o niej po pierwszym odłożeniu :)
I właśnie ta mała, nieporęczna (jak dla mnie) torebeczka jest do wygrania.
Wiosna już za kilka dni :)

I jak to z CANDY bywa, aby wziąć udział w konkursie nalezy spełnić pewne warunki. 
Oto one:
- zostaw komentarz pod tym postem
- dodaj naszego bloga do obserwowanych
- zamieścić baner informujący o candy u siebie na blogu
- jeżeli nie masz bloga pozostaw swój adres mailowy, i jeżeli masz FB polub naszego fan paga
- zgłoszenia do 21.03.2013
- losowanie 22.03.2013
POWODZENIA!



















Pozdrawiam
Banda
Pin It Now!

42 komentarze:

  1. Oj ja się z chęcią skuszę!! Co prawda też jestem zapominalska, ale zawsze można spróbować nie zgubić :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zapisuję się, kolorowo i sympatycznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, kolorowa kopertówka. Ustawiam się w kolejce :)

    Pozdrawiam ♥ Pati

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorowe cudo :) Oczywiście zgłaszam się do candy, pozdrawiam i zapraszam do siebie na: http://pracowniapelnainspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jako wierna miłośniczka Pani toreb, chciałam rozpocząć wiosnę z kopertówką Candy. Soczysta kompozycja kolorystyczna, proporcje inspirowane Złotym Podziałem, a być może nawet modernistycznym Mondrianem. Tylko nosić ze sobą ;). Tym samym również wpisuję się w listę chętnych do udziału w konkursie: http://smellofporcelain.blogspot.com/ a na moim blogu zaproszenie na Pani stronę już od dłuższego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... no patrz... tak jakoś wyszedł ten Złoty Podział przypadkiem. Ma się to oko ;)
      A Mondriana uwielbiam! Na studiach często był moja inspiracją i widać pod skorą gdzieś to zostało :)

      Usuń
    2. Klasyka, zawsze sprawdza się najlepiej ;) szczególnie we współczesnych połączeniach kolorystycznych!

      Usuń
  6. lubiłam na fb, dałam tam komentarz itp ale nie wiem co i jak więc ustawię się tutaj i wieczorem zrobię baner u siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja jestem chętna :) Obserwuję od dawna i na FB polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i ja też chętnie przygarnę to cudne torbiszczątko ;) :)
    informacja na pasku bocznym bloga już jest :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja też spróbuję, bo torebeczka jest śliczna. Wklejam banerek u siebie i czekam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich soczystych kolorów odmówić nie można. Szczególnie, że na nowy rok postanowiłam sobie, że skompletuje kolorową garedrobę i nie kupię nic czarnego :))

    OdpowiedzUsuń
  12. I tutaj również spróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Świetna nazwa... nie wpadłabym na to, a dumam nad nią od jakiegoś czasu :D

      Usuń
  14. Zapisuję się chętnie na takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wezmę udział w tym candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję juz od dawna, a taka kopertóweczka byłaby wspaniałym początkiem wiosny ;-) dlatego zapisuje się z przyjemnością (i nadzieją). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Te roztrzepane też mogą? To ja z chęcią o niej pomarzę;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hmm.. to ja również ustawiam się cichutko w kolejce.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z przyjemnością dołączam do listy:) Cudna kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiekne połączenie kolorów idealna imprezke , wiec dopisuje sie do kolejeczki Poydrawiam goaco obserwuje jako Iwona M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się w kolejce. Obserwuję jako Kasai Białostocka :)
    kaasaii66@gmail.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. O kurcze! Z przyjemnością przygarnę te cukiersaki:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. zgłaszam się :)
    obserwuję jako Joanna_26
    lubię na Fb: Joanna B
    kabanos_25@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. cudo! zachwycające kolory:)
    Dołączam do zabawy. Pozdrawiam serdecznie. Ania

    http://wmalymdomku1.blogspot.com/
    obserwuję- w małym domku

    OdpowiedzUsuń
  26. obseruwję jako Ef
    na fb lubię jako Ewa K.
    efa_88@wp.pl
    cudowna kopertówka!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest cudowna! I te kolory ach - jaka energia :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bajeczna:) Także chce spróbować szczęścia na wiosnę:) Oczywiście polubiłam na fb;)
    monikarac89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna iście letnie kolory :D zapisuje się oczywiście :D
    Pozdrawiam cieplutko.
    Kinga
    klamaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo fajna kopertówka w ciepłych, letnich kolorach :).

    Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna torebeczka. Ustawiam się po nią :)
    madebyela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oczywiscie zgłaszam sie do zabawy.

    Banerek u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com i zostaję u Was na dłużej :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękna !!
    kasjablonska@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. I ja się nieśmiało ustawię po to kolorowe cudeńko. Obserwuję: Paulina Wiktoria.
    86paulina@wp.pl
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze się nie zapisałam? Karygodne zaniedbanie! Staję w kolejce... Pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  36. ojjjj... ostatni będą pierwszymi :) się zmieściłam jeszcze... wiosno wiosenko gdzie jestes?? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)