środa, 20 lutego 2013

RE...

...AKTYWACJA
Wiem, wiem! Jest szokująca! 
Ale czasami drastyczne zmiany są konieczne. Chociaż, tak naprawdę, nie będą one aż tak spektakularne, jak na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać.
Nazwa BANDA. Wojownicza prawda?!
Już od jakiegoś czasu szukałam czegoś krótkiego, niejednoznacznego, łatwego do zapamiętania no i może lekko szalonego :) 
BandA to nic innego jak skrócenie nazwy bag and accessories, B and A.... tadam... mamy BANDA! Wandy brak, o ile ktoś jeszcze pamięta ;)
Koniec już tego pisania...
Wkrótce nowe nadejdzie :D

Pozdrawiam
Banda
Pin It Now!

13 komentarzy:

  1. gdzie ja jestem? ale tak szczerze pytam? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matulu, ja tez nie wiem gdzie jestem. Czemu wszystkie posty poszly wen? Nie powinny :< Przeciez to swietna reklama i cudowna pamiatka.. Nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazwa świetna! :) powodzenia i czekam niecierpliwie na nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm... tylko, że ja pytałam poważnie. Obserwowałam tego bloga, więc pewnie był dobry. A teraz wchodzę i co prawda mi się tu podoba, jest intrygująco nawet, ale naprawdę nie mam pojęcia, do kogo zaglądam...

    OdpowiedzUsuń
  5. to już odpowiadam... była natkkaprojekt :D
    ale potrzebowała radykalnej zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak właśnie myślałam, że to Ty. ;) ale kiedy pierwszy raz weszłam na bloga to też nie za bardzo wiedziałam, u kogo się znalazłam. ;) naprowadziło mnie słowo "bag", i kiedy okazało się że "natkkaprojekt" nie ma na mojej blogowej liście to już wiedziałam. ;)
    Witaj ponownie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. faaaajnie tu :) i "bandycka" nazwa świetna...
    ale szkoda, że "natkkaprojekt" zniknął całkiem.... baaardzo lubiłam Twoje kolorowe kopki i tęczowe linie......

    no cóż... widać mus przywyknąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale już niedługo pojawia się tęczowe torby :)

      Usuń
  8. A ja się zastanawiałam gdzie się nattkaprojekt podziała. I szukam w google i nic. Teraz już wiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję :)